6.1.1. Pogađanje slučajnog broja |
1. faza
Pogoditi broj unesen u program iz generatora slučajnih brojeva u računalu.
2. faza
Generirani broj treba da je u rasponu 0<X<1000.
3. faza
Slučajni broj je u rasponu 0<RND<1 te je:
Unijeti broj od strane korisnika (Br) i izvršiti usporedbe i akcije prema:
a.) Br<X ==> Tražiti unos većeg broja (Poruka 1.)
b.) Br>X ==> Tražiti unos manjeg broja (Poruka 2.)
c.) Br=X ==> Prikaz pogođenog broja i čestitka (Poruka 3.)
d.) Upit za ponovno odvijanje programa.
4. faza
Dijagram tijeka:
|
Citiranje ove stranice: Radić, Drago. " Informatička abeceda " Split-Hrvatska. {Datum pristupa}; https://informatika.buzdo.com/datoteka. Copyright © by Drago Radić. Sva prava pridržana. | Odgovornost |