Programski kod za 6.1.2 - Linearna jednadžba |
10 CLS ' Brisanje ekrana 11 CLEAR ' Brisanje sadrzaja svih varijabli 14 DEFDBL A-F, P-Z 20 REM Od ovog broja nadalje pocinje programski kod 30 INPUT "Unesi vrijednost za a" a 40 INPUT "Unesi vrijednost za b" b 50 INPUT "Unesi vrijednost za c" c 60 INPUT "Unesi vrijednost za d" d 70 INPUT "Unesi vrijednost za e" e 80 INPUT "Unesi vrijednost za f" f 90 p = a - d: q = b - a 100 IF p = 0 AND q = 0 THEN PRINT "Nema rjesenja!": GOTO 900 200 y = (c * d - a * f) / (a * e - b * d) 300 x = (c * e - b * f) / (a * e - b * d) 400 PRINT "x=" x, "y=" y 900 SLEEP 999 END ' Zavrsetak osnovnog programskog koda 1000 REM Od ovog broja nadalje pocinju pod-programi |
Naredba INPUT mogla se je umjesto 6 linija 30 - 80 upisati samo s jednom. Kako?
Promijeniti DEFDBL A-F, P-Z u DEFSNG A-F, P-Z te u DEFINT A-F, P-Z. Analizirati način prikazivanja rezultata za svaku od promjena.
Umjesto SLEEP korisnije je uporabiti strukturu koja pita da li se želi nadalje koristiti program ili ne, koja je povezana s pritiskom na jednu tipku. Koje naredbe za to treba koristiti?
Citiranje ove stranice: Radić, Drago. " Informatička abeceda " Split-Hrvatska. {Datum pristupa}; https://informatika.buzdo.com/datoteka. Copyright © by Drago Radić. Sva prava pridržana. | Odgovornost |